czwartek, 13 stycznia 2011

Odcinek Numer 11

Kolejny odcinek o różnych tematach min. o papużkach, nowym telefonie, filmach, książkach oraz odnosniki do was drodzy słuchacze i komentatorzy. Pozdrowienia i odpowiedz o burzliwej dyskusji z odcinka 10 o Świadkach Jechowy i transfuzji krwi... Jeśli checie wiecej sie dowiedzieć to posłuchajcie. Marta
A ja przepraszam, że nie był to odcinek jak zapowiadaliśmy o tańcu ale prawwdopodobnie zrobimy o tym odcinek specjalny. Marek

Posłuchaj lub pobierz MP3

5 komentarzy:

  1. Terve.. : )

    Świetny podcast.. Marta.. mówisz ciszej jak nasza Kasia.. ale to jest urok kobiecych głowsów w podcastach : )

    Oby tak dalej : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobiety i technika (moja żona pracuje w serviskdesku technicznym) lubią się. Jak nie w podcastofonie się nie znajdziecie, jak już jesteście. Ciekawe czy Marta mnie przełknie, o ile zacznie słuchać.

    Ja wiem kim jest Martin, ale podcaście nie odsyłajcie do googli :P - lepiej napiszcie, że nie potraficie opisać go w słowach.

    A co do Hiszpanki - dawajcie trudniejsze konkursy.

    ps. Marta siedź bliżej mikrofonu - albo cześciej się irytuj - jak z komórką.

    OdpowiedzUsuń
  3. hiszpanka to nazwa dla epidemi grypy ktora miala miejsce kiedys tam i "wybila" tysiace jak nie setki tysiecy ludzi tyle z banki a reszte musial bym poszukac w google :)
    odcinek ciekawy bo mniej chaotyczny niz poprzednie. fajnie ze sluchacie co wam ludzie mowia:)
    marta - glosnosc super a marek za cicho miejscami - moze sie od mikrofonu odwracasz - nie wiem , nie znam sie, zarobiony jestem ;)

    tymczasem do uslyszenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobrażam sobie te papużki w kuchni ;] hmm.. chyba nie mam nic związanego z m&m'sami. Nie oglądałem filmów o których mówicie, ogólnie mało ostatnio oglądam filmów. Nadrobię jak najszybciej, bo jeśli polecacie to warto. Ja nie lubię rozkładać filmów na części. Anaglifowe 3D, ciekawe jest to, że nie potrzeba żadnego dodatkowego sprzętu do oglądania oprócz okularów. Bo to co teraz wypuszczają na rynek to na razie przymiarki do 3D, moim zdaniem( i zbijanie kasy przy okazji). Ludzie skarżą się na bolące oczy. Z programem do LG, dziwna sprawa ;] Do mojego Monte udostępnili właśnie turecki soft z polskim językiem i klawiaturą QWERTY ;] !! Co do grypy macie racje, panika nic nie daje i każda grypa jest niebezpieczna. Każda osoba inaczej przechodzi chorobę - z tym też się zgadzam. Z Hiszpanką domyśliłem się jak mnie naprowadziliście, tak to nie skojarzyłem.
    Pozdrowienia ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny odcinek, fajnie się słucha, dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń