niedziela, 16 stycznia 2011

Specjalny odcinek taneczny cz. 1

Witamy, dziś odcinek który musiał sie pojawić, ale baliśmy sie o niego z uwagi na to ile mamy w tym temacie do powiedzenia. Udało nam sie może w 20% wykonac plan opowiedzenia tego czym jest dla nas taniec, a podcast trwa godzine... Myślelismy nawet o osobnym podcaście na temat tańca, ale odcinki specjalne na ten temat chyba wystarczą... myśle, że moglibysmy tak rozmawiac jeszcze 5h, ale chcielismy aby ktos tego jednak posluchał, każdemu kto dobrnie do końca gratulujemy...


Posłuchaj lub pobierz MP3

7 komentarzy:

  1. Przepraszam, że tak późno, ale jakoś nie mogłem się zebrać ;]. Odcinek świetny, historia też. Jeśli jakieś pytania wpadną mi do głowy to na pewno jeszcze napiszę, bo na razie w głowie pustka. O! Może opowiecie coś o pierwszym obozie, który organizowaliście(czyt. Tymbark)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzesiek: Za początek baletu uznaje się wystawienie w Paryżu 15 października 1581 r. baletu dworskiego pod tytułem "Circe - Ballet Comique de la Reine " (przynajmniej tak piszą na wikipedii). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłuchałam jak na razie 10 odcinków waszego podcastu (ten jest 11). I ten podoba mi się najbardziej. Podoba mi się jak opowiadacie swoje życiowe historie, porażki i sukcesy....i czuć jak taniec jest dla was ważny! Chętnie posłuchałabym dużo więcej na te tematy....
    Nie podoba mi się coś jednak... (i wybaczcie, ale tak czuję i szczerze się wypowiem). Moje subiektywne odczucie: Marek - więcej pokory!
    Bardzo dobrze jest być pewnym siebie, ale od ciebie aż wieje zarozumialstwem albo może butnością.... Stań daleko od siebie i innych i oceń wszystko z uśmiechem i pokorą, może to poczujesz... Nie gniewaj się, pewnie dałoby się to ująć w łagodniejszych słowach, których ja dobierać nie potrafię.
    Pozdrawiam
    ayka

    OdpowiedzUsuń
  4. aha.......
    Jeszcze mi się przypomniało....!
    Jest wiele znanych tańców:
    chociażby latynoamerykańskie, jak: salsa, rumba, samba, dżajf (jak to to się pisze.....?)
    czy inne tańce towarzyskie (myślałam, że wszystkim znane....) jak chociażby tango czy walc!

    ayka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ayko, miło ze nas posłuchałaś i mam nadzieję, że bedziesz słuchać nadal:)
    najwpierw odniosę się do tańców towarzyskich, nie jesteśmy specjalistami od nich więc staramy sie nie wypowiadać, mówimy o nich raczej tylko tak "że są", ale na tym konczy się nasza wiedza i tego nie ukrywamy(choć mamy wielu znajomych zajmujących sie tymi tancami i chyba pisze sie "Jive" :) )
    a co do mnie (marka) to myślę że ujełaś to jeszcze zbyt delikatnie, ale pewnie taki jestem w twoich oczach, to tylko podcast i jeśli bedziesz kiedys w krakowie to z przyjemnością damy Ci okazje sprawdzić organoleptycznie jacy jesteśmy:) mam jednak nadzieję że nie jest az tak tragicznie żeby nie dało się słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odpowiedź. Jak się pojawicie na zlocie podcasterów, to pewnie się spotkamy :)
    A i jeszcze pytaliście o kompozytora znanego z baletów.....czyżby chodziło o Czajkowskiego??? Jezioro łabędzie, Dziadek do orzechów (o którym mówiła Marta), Śpiąca królewna... Uwielbiam jego muzykę :)
    ayka

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy odcinek ze wszystkich. Czemu nie ma więcej takich? Interesujący i na poziomie, inne zostają daleko w tyle.
    Poświęćcie swojej pasji więcej miejsca, mając na uwadze, że zwracacie się do laików, tak jak tym razem.
    Możecie szeroko omówić swoje zdanie na temat modnych programów o tańcu, jak Wam się podobają, czy spełniają swoją rolę w popularyzacji tańca wśród mas itp. Pamiętam, że ten temat wraca wyrywkowo, dlatego przyda się odcinek na ten temat.

    OdpowiedzUsuń