środa, 29 grudnia 2010

Odcinek Numer 9

A dziś stało mi sie to co każdemu podcasterowi musi się stać prędzej czy później, czyli po zmontowaniu odcinka wysypał mi się program i nie zdąrzyłem zapisać. po tym wydarzeniu musiałem odłożyć montowanie na kilka godzin, ale juz sie udało i odcinek zaraz będzie :)
Odcinek jest bardzo długi, ale jest to podsumowanie całego roku więc wybaczcie... cieżko powiedzieć o czym jest dokładnie, ale mam nadzieje ze ktoś dotrwa do końca.

Posłuchaj lub pobierz MP3

piosenka "o wawelu"

1 komentarz:

  1. Przy odpoczywaniu nadrobiłem zaległości sorki ze tak bez słowa uciekłem z gg ale złe się czułem i nie myślałem .
    Interesujacy podcast, mielicie ciekawy rok.
    Przyjmij moje spóźnione acz szczere kondolencje z powodu śmierci dziadka.
    Jeśli można by prosi o namiar na fejsa i wasze konto na you toobe to było by mi miło.
    Pozdrawiam was serdecznie i życzę wa żeby ten nowy rok był dla was pomyślniejszy niż poprzedni.

    OdpowiedzUsuń